Verzenden en retourneren

1. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

 

Heb je betaald met IDEAL én heb je voor 12:00 uur besteld (maandag t/m vrijdag), dan verzenden wij je bestelling dezelfde werkdag via de diensten van DHL. In de meeste gevallen heb je je bestelling dan de volgende dag in huis. Zondag worden er geen pakketten bezorgd.

LET OP: Houd er rekening mee dat tijdens de zomervakantie we soms 1 dag extra nodig hebben om het pakket te versturen!!

2. Wanneer betaal ik verzendkosten?

Bestellingen boven de 150 euro worden gratis verzonden binnen Nederland en Belgie. Bij bestellingen onder de 150 euro bedragen de verzendkosten 6,55 euro voor Nederland en 13,00 euro voor Belgie.

3. Kan ik producten ook retour zenden?

Ja. Dat kan bij 3&60 tot 14 dagen na ontvangst. Uiteraard dienen de producten onbeschadigd in de originele verpakking te worden geretourneerd.

4. Hoe kan ik een product retourneren?

Wanneer een besteld product niet naar wens is, kun je dit binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Stuur hiervoor een email naar info@3en60.nl om ons te informeren over de retourzending. Zodra wij je mail hebben ontvangen sturen wij je een bevestiging. Wacht met het terugsturen van het product totdat we contact met je opgenomen hebben.

Vermeld duidelijk in je mail:
- je naam
- adresgegevens inclusief telefoonnummer
- ordernummer
- het product
- eventueel reden van retour.

Als de retourzending akkoord bevonden wordt, ontvang je het aankoopbedrag terug. 

N.B.1. De eventuele verzendkosten van de retournering zijn voor de koper.

N.B.2. Retouren die niet voorafgaand zijn aangemeld via bovenstaand beschreven proces of onvoldoende gefrankeerd zijn, worden niet in behandeling genomen.

5. Biedt 3&60 een omruilservice?

Helaas niet.

6. Kan ik mijn bestelling ook terugbrengen in de winkel in Den Haag?

Ja, je kan je bestelling ook zelf naar  3&60 in Den Haag terugbrengen. Neem de artikelen en de retourbon ingevuld mee en alles wordt voor je geregeld.
Let op: Bij het terugbrengen van artikelen in de winkel, wordt het aankoopbedrag niet contant uitbetaald. Het retour te ontvangen bedrag wordt zo snel mogelijk (maar uiterlijk binnen 14 dagen) gestort op je bankrekening.  Ruilen in de winkel is enkel mogelijk als dit eerst via de mail aangevraagd en door ons (ook via de mail) akkoord bevonden is. 

7. Zijn er nog speciale voorwaarden verbonden aan het retourneren?

Uiteraard vragen wij het product onbeschadigd, ongebruikt, ongewassen, voorzien van alle labels en verpakkingen te retourneren. Daarnaast zijn de kosten voor de retourzending voor rekening van de klant. Retourzendingen die niet eerst aangemeld zijn, zorgvuldig zijn verpakt / beschadigd aankomen, niet binnen 14 dagen zijn geretourneerd of niet aan het bovenstaande voldoen, zullen wij niet crediteren.

8. Wanneer ontvang ik het aankoopbedrag retour?

Na het product in goede orde te hebben ontvangen, stort 3&60 het bedrag van het geretourneerde artikel zo snel mogelijk (maar uiterlijk binnen 14 dagen) terug. 

9. Ik heb een verkeerd of beschadigd product ontvangen.

Wij controleren al onze producten nauwkeurig voor deze verzonden worden. Mocht je toch een verkeerd of beschadigd product ontvangen dan lossen we dit snel op! Meld dit zo snel mogelijk (binnen 3 dagen) na ontvangst van het product door een mail te sturen naar info@3en60.nl. Wij nemen contact met je op en lossen het probleem samen met jou zo snel mogelijk op! Mocht je nog andere vragen hebben, dan kan je altijd telefonisch contact met ons opnemen!
Tijdens openingstijden op tel. nummer 070-3925644